Etappe 7

6 juli 2018 - Burtoncourt, Frankrijk

Etappe 7 bestaat uit wassen, tent verplaatsen en route uitstippelen. Een rustdagje om orde op zaken te stellen. De zon scheen inmiddels weer als vanouds en dat was een uitgelezen kans om alles te wassen en te drogen. Tante B moest toch nog even de hele ent uit elkaar halen om ook de onderkant droog te krijgen. Uit vergelijkend warenonderzoek is naderhand gebleken dat als je dat niet doet ( zoals tante a) de tent even goed ook droog wordt aan de onderkant maar het levert wel leuke plaatjes op. Voor morgen een hotelkamer besproken in thonville want idd de camping daar is geen camping meer. Nu morgen nog even van de camping naar de hoofdweg zien te komen; een flinke klim van 2 km. Dus snel naar bed.

1. Maria van Steen:
    6 juli 2018
    Ga morgen maar heel hard genieten van dat hotelletje, want dat is best afzien daar volgens mij....
    Fijne dag morgen.
  2. Peter G:
    7 juli 2018
    Intussen al een recordaantal failliete campings tegengekomen geloof ik.
    Crisis in de campingbranche ?
  3. Maria Roeling:
    7 juli 2018
    Wat een avonturen allemaal. Ik dacht dat er een overvloed aan campings is! Veel plezier!!
  4. Marijke:
    7 juli 2018
    Dat zal heerlijk geweest zijn!! Een echte kamer, een echte douche en een echt bed!! Heerlijk even na al die kilometers fietsen!!
  5. Carmen ligtenberg:
    11 juli 2018
    Ben benieuwd naar morgen!