Wat heet...

30 juni 2018 - Herentals, België

Om 8 uur zijn door een heus afscheidscomitee uitgezwaaid. Waarschijnlijk wilden ze zeker weten dat ze zo'n 3weken van ons af zijn. Vol goede moed richting ulvenhout en strijbeek over het Bels lijntje richting Turnhout gefietst. Eerste stop bij een mooie visvijver vlak voor baarle Nassau, en mooie en idyllische plek. Vlak daarna bij Het Spoorhuis een koffietje en theetje (voor tante B'tje) met als verrassing een gratis worstenbroodje. In Turnhout boodschappen gedaan voor de lunch en deze hebben heerlijk op een benkske kunnen nuttigen. De volgende stop was in Herentals op een terras op de markt. We mochten aanschuiven bij Indonesische mevrouw die een poging deed om Belgisch te praten maar dat mocht niet echt baten...We verstonden er alsnog niet zo veel van. Nog even wat laatste boodschappen voor avondeten en voor de volgende dag want blijkbaar zijn de winkels niet zo lang op zondag in België. Via wederom een mooi stukje strak asfalt op een promotie camping in Herentals Domein de schuur is the place to be. Er is bier en 3 schattige ezeltjes. We hebben er net een euro ingestopt maar zitten nu te wachten tot er een ei uitkomt.

1. Marijke:
    1 juli 2018
    Het was zeker heet. En het waaide flink, tot zeer heftig, vond ik dan.

Succes tantekes!! Groetjes, Marijke