nog 4 nachtjes!!

26 juni 2018 - Teteringen, Nederland

Nog 4 nachtjes in een luxe bed slapen en dan is het zover. Tante B. is er al helemaal klaar voor; de hele lijst is gecontroleerd, gedubbelchecked, nog een keer bekeken en mogelijk al 3 keer in- en uit de tassen geladen. Tante A. zit nog wat in de stress; lijst is bijna compleet; nog 1,5 dag werken en dat moet het gewoon gebeuren. Wij hebben er in ieder geval erg veel zin in en willen zoveel mogelijk mensen mee laten genieten van onze reis. Vandaar de uitnodigingen om mee te lezen. Heb je daar geen zin in of ben je zelf een onwijs-gave reis aan het maken; dan laat je de uitnodiging lekker links liggen.

1. Berdine Van wijk:
    28 juni 2018
    Super ik ga het volgen veel plezier en veilig weer terug snuske met van de noordpool.
  2. Anita De Bodt:
    28 juni 2018
    Heel gezellig dat jullie ons op de hoogte gaan houden. Ben heel benieuwd. Fijne fietstocht. X
  3. Roza:
    28 juni 2018
    Niet al de eerste stop bij Dorst maken hè?
  4. Marijke:
    28 juni 2018
    Dames, dames, waar beginnen jullie aan?!? Zéér diepe buiging voor jullie en respect!! Ik zal de aqua dames ook op de hoogte houden. Dikke kus van min voor de 2 tantekes!!
  5. Tante P:
    28 juni 2018
    Ik ga jullie volgen tantes! Voor zover dat in mijn macht ligt. Leuk!! Goede reis en heeeeel veeeel plezier!! 👍🏽😎🎶🍀🙏🍒☕️🚴‍♀️🚴
  6. Ria:
    29 juni 2018
    Geniet van het avontuur! !! Laat je verrasen! 🌞🚲❤
  7. Sjannie:
    29 juni 2018
    geniet geniet en sucses
  8. Ellen:
    30 juni 2018
    Wat tof !! Heel veel.plezier !!!
  9. Cecile:
    30 juni 2018
    Ik volg natuurlijk zo veel mogelijk! Heel veel plezier en moois onderweg en goede moed voor als t eens een beetje tegen mocht zitten.
  10. Jeanne:
    5 juli 2018
    Geweldig om jullie verhalen te lezen. Spannend he, dat treinen!? Heel veel plezier en succes! Geniet van jullie bijzonder, onvergetelijk avontuur!